social social
489
BLOG

Poznańskie kłamstwo Bronisława Komorowskiego?

social social Polityka Obserwuj notkę 6

 "Ja sam jestem z Poznania..." - to słowa marszałka Bronisława Komorowskiego powiedziane w obronie swojego kolejnego błyskotliwego zartu. 

Jestem prostym filologiem, nie historykiem, więc będę wdzięczny za uzupełnienie mojej wiedzy.

Od kiedy Bronisław Komorowski jest z Poznania? Urodził się w Obornikach... Śląskich, to dość daleko od Poznania. Potem mieszkał pod Warszawą i w samej Warszawie. Liceum w Warszawie, Studia w Warszawie, no chyba, że Uniwersytet Warszawski kiedyś znajdował się w Poznaniu.

W jaki sposób On jest "z Poznania".?

Rozumiem, że nie trzeba się urodzić w konkretnym miejscu by mówić o sobie, że się stamtąd pochodzi, ale p. Komorowski tam nie mieszka. Pomyślałem, że może to okręg wyborczy jego był. Kaczyński startował kiedyś z Elbląga, Korwin z Wrocławia to może i Komorowski z Poznania?, ale gdzie tam! OKRĘG nr 20 WARSZAWA.

Więc bardzo proszę o pomoc w rozszyfrowaniu słów marszałka, bo niestety ale jestem na zgubnej drodze do stwierdzenia, że Bronisław Komorowski kłamał, a to już bardzo poważny zarzut. Kłamią psychopaci, a jak wiem od dzisiaj, psychopaci to ci co mają charyzmę, więc raczej nie nasz Bronek....

A tu oryginalna wypowiedź

http://www.tvn24.pl/-1,1656554,0,1,komorowski-nagrabil-sobie-w-poznaniu--i-krakowie,wiadomosc.html

social.

social
O mnie social

"Nie jestem zwolennikiem tego, by każdy mógł wyrażać swoją opinię publiczne w sposób nieograniczenie swobodny." "przez całe lata rozumni ludzie uważali, że cenzura powinna być dopuszczalna" Prof. Marcin Król "Nie po to robiliśmy rewolucję, by mieć demokrację" Prez. Mohammad Ahmadineżad "Przyjdą wybory prezydenckie albo pan prezydent będzie gdzieś leciał i to się wszystko zmieni" Bronisław Komorowski Kontrwywiad RMFFM, 29 kwietnia 2009

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka